Zabawa z piłką + mały indywidualny trening

Rozgrzewka:
Na początek 10-15min truchtu w jednakowym tempie lub intensywna rozgrzewka „meczowa” taka co wykonywaliśmy na treningach lub przed meczami (ważne, żeby wszystko wykonywać w truchcie oraz rozgrzewke zakończyć sprintami tyłem i przodem)

Zabawa z piłką:

https://www.youtube.com/watch?v=IeMYh7roBjk&feature=share
W filmiku znajduje się 30 ćwiczeń . Wystarczy kawałek miejsca i piłka.  Dane ćwiczenie wykonujemy, aż do momentu poprawnego wykonania tak jak jest zademonstrowane na filmiku.  Dziennie po 2/3 ćwiczenia w zależności ile będzie trzeba poświęcić na jedno czasu. Jeśli uda nam się przejść do następnych ćwiczeń, które są trudniejsze w następne dni przed nauką nowych poświęcamy kilka minut na przypomnienie wcześniej nauczonych.

Żonglerka:
Po każdej „zabawie z piłką” wykonujemy 15-20min dowolnej żonglerki. Na początku może być np. po 7-8minut żonglowania jedną nogą i 7-8minut żongielki drugą nogą. Gdy to zacznie nam lepiej wychodzić przechodzimy do żongielki dwoma nogami na zmiane. Wykonujemy to „do znudzenia”!

Zakończenie:
Dowolne prowadzenie piłki wykonując dowolne zwody, których uczyliśmy się podczas treningów w trakcie sezonu. (okolo 5-10min) Cały czas ćwiczenia truchtamy, a nie chodzimy!

Szczególnie zachęcam do wykonywania ćwiczeń chłopców którzy nie jadą na obóz. Po powrocie do treningów będzie widać kto trenował, a kto nie 🙂